14 Nisan 2013 Pazar

Bugün benim için çok çok özel bir gün:)


Bugün benim için çok çok özel bir gün:)

Bugün günlerden 14 nisan 2013 pazar canım babamın doğum günü :) 
Doğum günün kutlu olsun bapko:)
Benim babam benim ilk aşkım benim kahramanım canlı google'ım ailemizin matematik dehası 50 yıl önceki olayı bile unutmayan :)(ki bu bazen fazla olsa da :)) babacım yüzündeki ifadesiyle ne demek istediğini anladığım babam.

Sana ne kadar teşekkür etsek azdır bizi vatana millete hayırlı evlatlar olarak yetiştirdiğin için karakterimizin oturmasında seni örnek aldığımız için ve sağlam karaktere sahip olduğumuz için bu yaşımıza kadar başka babalara bizi özendirmediğin için her zaman yanımızda olduğun için hata yapsakta bizi yargılamak yerine ilk önce bizi dinlediğin için bize sarılarak sevginin sadece sözlerde olmadığını sarılmanın bir insana ne derece iyi geldiğini anlatığın için bir babadan çok arkadaş dost yaren candan öte can olduğun için ve daha nice aklıma gelmeyenler için seni çok çok seviyorum...

Eğer olmasaydın başımızda ne olurduk hiç bilmiyorum. Sakın sakın bizi sensiz bırakma....

Yazacak çok şey var ama kelimeleri bir araya getiremiyorum gözlerim doldu yutkunamıyorum işin kolayına kaçıp SENİ ÇOK SEVİYORUM diyerek bitiriyorum...


kasım 2010
Eki - Bapko - Ekrem bey :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder