6 Nisan 2013 Cumartesi

Mucizem kızım herşeyim....

Mucizem kızım herşeyim....

Kendimi bildim bileli hep benim kızım olacak derdim -büyük konuşma diyenlere cevabım olsun- bu yazımda kızımın ilk fotoğrafıyla beraber kızıma yolculuğu anlatacağım.
İçimde bir can olduğunu 31 aralık 2010 öğlen sularında öğrendim ve 6 ocak 2011 perşembe günü kese göründü. Allah'ım nasıl mutluydum nasıl mutluydum anlatamam kızım geliyor dedim eşime kızım benim mucizem :) eşimin ilk tepkisi kendine gel daha cinsiyeti belli değil dese de ben biliyordum kızım olacaktı. 06.04.2011 tarihinde doktor ziyaretimizde cinsiyetini öğrenmeye gittiğimizde doktorum ilk bakışta ''erkek'' dedi.İyi bakın doktor bey dedim (ki eşim gözlerini pörtletti nasıl konuşuyorsun doktorla diye :) neyse doktorun tepkisi de gecikmedi iyi baktım ve ''kız'' dedi-aslında o gün doktorumu değiştirmem lazımmış ne yazık ki çok geç anladım bunu:(- Oleyy :) 
Doktorun odasından çıktıktan sonra hemen bir mağazada gördüğüm kırmızı elbiseyi almaya koşacaktım ki telefonum çaldı arayan annemdi babam rahatsızlanmış :( durumu kötü:( ne elbise ne sevincim her şey düğümlendi boğazımda ve hemen Yalova'ya yola çıktık sonrasında uzun bir tedavi süreci ve kalp pili ile geri döndük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder