6 Nisan 2013 Cumartesi

Merhaba....


Merhaba...

  Adım İnci 20 aralık 1984 yılında çok soğuk bir kış gününde Kosova/Priştine'de akşam saat 19.30 da doğmuşum.Annemin karnında o derece rahatmışım ki

-herhalde havanın soğuk olmasından kaynaklı- 9 ay 10 gün geçmesine rağmen ve anneme iki suni sancı serumu takılmasına rağmen ben gelmeyince son çare olarak sezeryanla doğmuşum.
 Adımı babaannem koymuş İnci telaffuzu Kosova'da zor olsa da babaannem koyduğu için çok severim ismimi zaten artık Türkiye'de yaşadığımıza göre sorun yok :) 4 kardeşiz ben ve 3 erkek kardeşim:) annem 4 çocuğu sezeryanla doğuran ve dördü de yaşayan ilk kadın bizim memlekette övünmek gibi olmasın :) 
 İlk okulun son sınıfının (8.sınıf) ikinci yarısı Kosova'da çıkan savaş sebebiyle Türkiye'ye sığındık.(Bu konuyu ileriki yazılarımda anlatacağım.Alışma sürecimiz yaşadığımız zorluklar karşılaştığımız sıkıntılar çözüme ulaşanlar ve hala çözümsüz olanlar) 
 Lise ve üniversite eğitimimi Türkiye'de tamamladım. Liseyi Kırklareli Remzi Yapıcı Lisesinde , üniversiteyi Trakya Üniversitesi okudum.Biyoloji mezunuyum yani BİYOLOG... Türkiye'de çalışma alanımız kısıtlı olsa da ben mesleğimi çok seviyorum ve inanıyorum ki bir gün bizi de anlayacaklar.
 Üniversite okurken her yaz tatilinde staj yaptım.(Çapa Tıp Fakültesi - Acıbadem Hastanesi - Yalova Devlet Hastanesi ) Mezun olduktan sonra da Uzmanlar Özel Yalova Hastanesinde işe başladım 3 yıl çalıştıktan sonra evlendim ve şehir değişikliği nedeniyle işimden ayrıldım. Edirne'de yaşıyorum. 19 aylık dünya tatlısı bir kızım var ve 3 yaşına kadar ona kendim bakmayı planlıyorum.
Bu blogu ve facebook sayfasını açma amacım kızımla geçirdiğim anları , kızımın sevdiği yemekleri ,gezdiğimiz gördüğümüz yerleri vs vs vs... paylaşmaktır.

...ve bu yazımla sizlere bir merhaba demek istedim devamı gelecektir.

Sağlıcakla kalın....

6 yorum:

  1. Ayyy Hayirki olsun blogun İnci. Gec farkettim kusura bakma :)) Seninle tanistgima tekrar memnun oldum ;))

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun incı dogallıgın içtenliğin için cok tesekkrler iyiyki tanımısım senı sayfanı...:))

    YanıtlaSil
  3. teşekür ederim Melike :) bende iyi ki tanımısım sızlerı

    YanıtlaSil