21 Nisan 2013 Pazar

Kızım krep yiyor :)

Malumunuz kızım pek iştahlı değildir hele de kendi yemeyi hiç sevmez :(
Eline kuru yiyecek dışında bir şey almayan kızıma niyet ettim krep yedirmeye:( başardım da koca bir krepi kendi başına (!) yedi diyebiliriz :) zira küçük hanım Fransız asilzadesi olduğu için krepini her ağzına attıktan sonra ellerini itina ile sildirdi :)




 ''W'' kalıbı neden derseniz elimi attım o geldi bende önemsemedim :)






Kalıbımzla itina ile harfler kestik ve ağzımıza götürdük.Bazılarına bal sürdük bazılarını hemen lüplettik :)







Bu koca krepi bitirdik :) anne gözyaşlarını tutamadı :)


Krep tarifi:
1 yumurta 
süt 
tam buğday unu
tam yulaf unu
buğday ruşemi
(ölçü olarak net bir şey söyleyemem ama boza kıvamında bir karışım olacak şekilde ben 1 yumurtayı kırdım 1 çay bardağı süt ekledim sonrasında unları kaşık kaşık kattım kıvamı yakalayınca 1tatlı kaşığı buğday ruşemi ekledim ve tereyağlı tavaya dökerek 3 adet krep yaptım biri bizim küçük hanımın diğer ikisi karşı komşumuzun torunu Melike ablamızın tamda okuldan gelmişti afiyetle yedi :)

***İstenirse içine lor haşlanmış sebzelerde eklenebilir.

1 yorum:

  1. Süpersin inciimmmm.iştahsız çocuk,anneyi nasıl da mucit yapıyor bakınız :)

    YanıtlaSil