16 Nisan 2013 Salı

Diyet Günlüğü - 2

Kararımı vermiştim ben zayıflayacaktım.

27 Mart 2013 çarşamba günü sabahın 8.30 da çıktım yola hastaneye vardığımda çok heyecanlandığımı fark ettim tahliller yapılacaktı acaba kötü bir şey çıkar mı diye düşünmekten insan kendini alamıyor.
İlk olarak dahiliye uzmanına tahlilleri yazdırdım ardından EKG çekildim ve eve döndüm eşim diyette başlamadan son ziyafet için kahvaltı masasını hazırlamıştı bile:)

Tahliller saat 14.00 de hazırdı. Hemen alıp ilk kendim inceledim ve derin bir ohhh çektim (daha önce laboratuvar da çalışmanın verdiği mutluluğu bir kez daha hissettim her şey normaldi azıcık kansızlık vardı bu da çok çabuk halsiz kalmamı açıklıyordu.

Diyetsiyenim Tuğçe hanım çok tatlı bir kızdı muhtemelen 22-24 yaşları arasında zayıf ama iskelet gibi de  değildi, kısacası 34 beden değildi.

Boy - kilo ölçümlerinden sonra bir şeyler karaladı ve bir diyet listesini önüme koydu yapabilir misin dedi veya seni rahatsız eden bir şey var mı bu listede dedi. İlk defa böyle bir soru ile karşılaştığım için şaşırmıştım yok dedim ve listeyi aldım kapıdan çıkarken en az 2 kilo vererek gel dedi gülerek bende döndüm 4 ten aşağı verirsem gelmeyeceğim dedim.

Diyette 30 Mart cumartesi günü başladım ve bugün de 17. günüm ve ben 5 kilo verdim bunun 4.5 kilosu yağ kendimi acayip mutlu hissediyorum kilolarım eksildikçe daha da mutlu olacağıma inanıyorum...


Diyet Listem:

Kahvaltı:    08.00-09.00 arası
                        çay(şekersiz)
                        1 yumurta veya 1 kibrit kutusu kadar peynir (haftada 3 gün yumurta)
                        4 adet zeytin
                        2 dilim ekmek (dilimli ekmekler ilk tercih)
                        yağsız salata

Ara:              10.00 - 11.00 arası
                       1 meyve 1 su bardağı ayran

Öğlen:         12.00-13.00 arası
                       1 kase çorba
                       100-150 gr et(2 gün kırmızı et, 3 gün tavuk ,2 gün balık)
                       2 dilim ekmek
                      1 tatlı kaşığı yağ ile yapılmış salata
                      ayran

Ara:            15.00- 16.00 arası 
                     1 meyve -ayran

Ara:            18.00-19.00 arası
                     1 meyve - ayran

Akşam:       20.30-21.00 arası
                      1 kase çorba
                     4 çorba kaşığı sebze yemeği (hafada 2 kez kuru bakliyat 6 çorba kaşığı)
                     2 dilim ekmek
                     yağsız salata
                     ayran    



Günlük 2,5 litre su ve 20 dakika hareket.

Püf noktalarım:
Günde 3 litre su içtim 
Ankara'nın bağları ile günlük 15 dakika dans ettim kızımla
ve en önemlisi ki işe yaradığını diyetsiyenim de onayladı bol bol çiğ beyaz lahana salatasından yedim.
                            


*** Diyetsiyen kontrolünde verilen bir listedir her bünyeye uymaz ters tepebilir uygularken bunları dikkate alınız.İlk önce doktorunuzu dinleyiniz.
 

4 yorum:

  1. Tebrik ederim canim ;) darisi bana. ben diyetisyen isini.hic sevmiyorum desem yeridir. cunku su kdr et bu kdr tavuk balik bana.gore degil. napcm.bilmyrm :) sartlanmisliklardan.hoslanmiyorum bide ondan gitmk istymrm. valla helal olsun sana 17 gunde 5 kilo super bisiy ;))

    YanıtlaSil
  2. Ay süpersin ya ne güzel bizde bir diyet ekibi kurduk instagramda eğer kullanıyorsan ekle beni aynı orada da adım işte vermeye çalışıyoruz bir şeyler ama çalışırken böyle olmuyor rahat olmuyor kahvaltı falan :(((

    Tebrik ediyorum seni.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Merve :) benım telefonum ınstagrama uyumlu degıl malesef :( burdan eşime sesleniyorum :) çalısırken cok zor :( bende arada işe gıdıyorum o gun genelde suyumu içmeyı unutuyorum ara öğünler kayıyor sonra diyetsiyenimin dedıgı aklıma gelıyor bır ögun bozuldu dıye dıyetin sakın pesını bırakma diğer öğünde düzenle :)

    YanıtlaSil