7 Mayıs 2013 Salı

Diyet Günlüğü -3

Diyet Günlüğü -3

Söze nasıl başlasam bilmiyorum uzun süredir hiç yazamadım:( 

16 nisandaki randevumdan sonra 30 nisan günü tekrar diyetisyen randevum vardı. 
Her şey yolunda giderken eşimin eşimin 27 nisan gecesi böbrek ve karın ağrısı nedeniyle acile yatmasıyla benim diyet rafa kalktı. Hastanede kaldığımız 3 gün boyunca ne ara öğün ne ana öğün vaktinde yenmedi hatta ve hatta ara öğün hiç yenmedi (şikayet değil yanlış anlaşılmasın eşimin sağlığı hepsinden önemli)
Neyse ameliyatımızı olduk 29 nisan akşamı eve geldik ve 30 nisan sabahı diyetisyenin yolunu tuttuk eşim de benimle geldi:)
Diyetisyenim Bengisu hanım bizi kapıda karşıladı ve nasılsın bu hafta dedi bende olan biteni anlattım aslında pek umutlu değilim dedim son 3 gündür ana öğünlerde tost aralarda  dondurma yediğimi söyledim (magnum pink ve black hiç beğenilmedi yediğime pişman oldum bademliden şaşmayacan arkadaş) ve tartıya çıktım tatatam 3 kilo vermişim :)
 Diyetisyenim pek memnun olmasa da bu hafta yediklerimi yazmamı istedi listemi henüz değiştirmedi bu hafta belli olacak yani yarın:)
Bu arada aynadaki görüntümü sevmeye başladım yüzümde ciddi fark olduğunu söyleyenler var şimdi size soruyorum gerçekten fark var mı?






NOT:Ben sonuçtan gayet memnunum böyle devam ederse muhtemelen kışa kadar istediğim kiloya ulaşacağım ve ikinci bebişe hazırlığa geçeceğim :)
bu da size ikinci bebiş fikrini sesli söylemeye başladığımın müjdesi olsun:)


2 yorum:

  1. harika gidiyorsun incimmmm.tombiş yanakların tombişliği gitmiş kesinlikle.

    YanıtlaSil
  2. harikasın bırak arada şımart kendini ama pinkte bence güzel ! yemeyen de var ühhüüüüüü

    YanıtlaSil