14 Mayıs 2013 Salı

Çınar ek gıdaya geçiyor....(1)

Hanife'nin ek gıdaya geçiş serüveni.....

1 hafta
İlk 3 gün....

Sabah:     anne sütü
07.30

Kahvaltı: 1/4 yumurta sarısı
  09.00       1 çay kaşığı pekmez
                     1 çay bardağı suyla hazırlanan yulaf unu muhalebisi 
                     1 tatlı kaşığı ev yapımı lor

Öğlen:      Anne sütü ve ardından uyku
12.00 

Ara:           1-2 çay kaşığı yoğurt (3.günün sonunda 4 tatlı kaşığına çıkıldı)
15.00

Akşam:     haşlanmış patates havuç püresi 
17.00

Gece:        devam sütü
19.00

İlk haftamız bu şekilde geçti.
Haftaya meyvelere başlayacağım yavaş yavaş
Kahvaltıdaki yulaf muhalebisinden 2-3 kasık verdim.
Blendır kullanmadım elime ezerek dilinin üstüne koydum Çınar da yuttu:)
Bu hafta zeytinyağ kullanmadım o nedenle sebzeleri haşlarken içine bir adet kuru kayısı ekledim.(kabızlık yapmasın diye )
3.günlük patates havuç püresinin ardından 3.günün sonunda içine azıcık soğan ve bezelye ekledim.
6 günün sonunda ise püreye taze fasulye ekledim.
Yoğurt konusunda ısrarla sade vermek istediğimden dolayı biraz zorlansakta 4. günün sonunda ben kazandım.
Sebze püresinden ilk gün 2-3 kaşık verirken 1 hafta sonra yarım kase ölçüsüne çıktık :)
İlk haftamız böyleydi haftaya görüşmek üzere...

3 yorum:

  1. Hanifem kolay gelsin canım.tecrübe işe yarıyor değil mi?3.yü doğursa gözümüz kapalı hallederiz herşeyi ;)

    YanıtlaSil
  2. :D sorma zühre bende şimdi diyorum bir tane daha doğursam heralde ırmaktan daha iyi gelişebilir ondan araya fark fazla koymak lazım :D

    YanıtlaSil