14 Mayıs 2013 Salı

Neslihan Sungur'un Gebelik Günlüğü-1


Merhabalar, bu benim bir bloga yazdığım ilk günlüğüm olacak :) O nedenle çok heyecanlıyım.
Önce kendimi tanıtayım ben Neslihan Sungur. Ankara'da doğan İstanbul'da yaşayan bir Kayseriliyim :)  01.01.1989 doğumluyum. Annem annelik mesleğini icra eden harika bir anne. Babam ise kendi çapında bir çelik konstrüksiyon şirketi sahibi. İki kardeşim var.Biri erkek benden 15 ay küçük , diğeri ise kız 7 yaşında tekne kazıntısı :)

Lise mezunuyum. Üniversite sınavını hep yanlış yönlendirmeler sonucu yanlış tercihlerle kazanamadım. Demek ki kısmet değilmiş diyorum. Hayatta bazı güzellikleri kazanabilmek için, başka güzelliklerden vazgeçmek gerektiğini öğrendim.Üniversiteyi kazanmış olsaydım. Bu kadar aşk dolu bir adamı tanımıyor olacaktım.

19.10.2007 de hayatımın anlamı Yar'imle Kayseri'de ortak bir akrabamızın düğününde tanıştık ve 18.06.2010 da harika bir düğünle evlendik. 

Tanışma yıldönümümüzde 19.10.2011 de hayatımıza bir melek gönderdi Rabbimiz. Bize "Yaren"lik etmesini istedi sanırım.

İşte her şey bundan sonra gelişti. Sizin gibi güzel annelerle tanışmama vesile oldu kızım Yaren. Onu büyütürken öğrenmem gereken, yapmam gereken hemen hemen her şeyi siz annelerle paylaşımlar yaparak öğrendim.Sizlerle tecrübe kazandım. Hepinize teşekkür ederim. 

Haftaya Yaren'imin ve aramıza 8 ay sonra katılacak olan minik fasulyemin hikayesiyle sizlerle yine birlikte olacağım.

Sevgiyle, huzurla ve sağlıkla kalın...



Neslihan Sungur

5 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. :) Fasulye nin adı ne olacak acep erkek mi kız mı meraktayımm :D

    YanıtlaSil
  3. bizde meraktayız canım ;) kısmet hiç fatketmez yeterki saglıklı olsun. Eger erkel olursa isim belli Ahmet Arif. kız olursada Ahsen düşünüyorum ama kız isminde kararsızım.

    YanıtlaSil
  4. Ahsen bence çok güzel:)

    YanıtlaSil