23 Mayıs 2013 Perşembe

İrem'in gebelik günlüğü - 2


Yine yeniden Merhaba :)

İlk yazımda sizlere bebeğimi öğrendiğim ana kadar olan hikayemi anlatmıştım.
Şimdi 32 haftalık hamileyim. Allah'ın bize verdiği en büyük mutluluğu yaşıyoruz dünyaları verseler kızımın bir tekmesine değişmem. 

Uykusuz geceler, bitmek bilmeyen tuvalet molaları, mide yanmaları, Allah'ım normalde tahammül edemeyeceğim şeyler ama içinde dünyanın en büyük servetini taşıyınca hepsi siliniveriyor :) onun canı sağ olsun yeter diyorsunuz.

Geçen hafta salı günü kontrolümüz vardı.Ben 24. haftamda babamdan dolayı genetik şeker hastası olduğumu öğrendim. Doktorun dediğine göre bunun yüzünden bebeğimin gelişiminin 10 gün ileride olduğunu ve hemen ardından da kötü bir şey değil dedi doktorum , ama ben o gece uyuyamadım ben sağlığıma dikkat etmediğim için bebeğim bu durumdaydı. Çok çok üzüldüm daha az şeker tüketsem dikkat etsem oda daha sağlıklı olacaktı :(
32 haftalık 2,167 kilo olan bebeğim biraz tombiş olduğu için doğumumun muhtemelen sezeryan olacağını doktorum şimdiden söyledi :( bunu beklemiyordum normal doğum yapmak istiyordum ama ben...

Geçen hafta renkli ultrasona girdik kızımın tüm yüz hatlarını gördük elini yüzüne kapatmış rahatsız olmuştu meleğim , babasına el salladı Allah'ım tarif edilemeyecek bir şeydi bu , içimde bir insan büyüyor bunu yaşamayanın anlayabileceği bir şey değildi... 

Doğuma sayılı haftalar kala kızımın odasını hazırladık. 
Odamıza sepet beşik kendi odasına da karyola koyduk.





Hastane çantamı hazırladım içerisine:

hastane çıkışı
kendime gecelik
kızıma yedek takım
emzirme sütyeni
külot
göğüs pedi
ped,havlu
tarak
göğüs ucu kremi
pompa
kağıt havlu
bez
ıslak mendil
terlik

Benim aklıma gelenler bunlardı varsa unuttuğum bir şey lütfen beni uyarın...

Son olarak değişiklik olarak kurdele yerine minik güllerden oluşan kırmızı bir  taç aldım çok şirin hanımlar inanın her şeyi o kadar büyük bir hevesle yapıyorsunuz ki her şey evladımız için şimdi babaannesi içeride kızımın eşyalarını ütülüyor anneannesi kızımın gardolaplarını siliyor Allah'ım ne mutlu bize ki kızımın canı sağ ve sağlıklı insan başka ne isterki...




Size odamızdan bir kaç fotoğraf yolluyorum ve haftaya görüşmek dileğiyle İrem....

3 yorum:

  1. canım her hamile bayana çantasına öncelikle şunu öneriyorum ben de sezeryan oldum 41.haftamda ama göğüs ucumu bebeğim kavrayamadı ve bebedorun eczanelerde satılan slikon göğüs ucu gerçekten çok işimi gördü.. ben hastanede dezenfekte ettirdim ama alıp çantanda bulundur derim..
    bebek için 2 takım ve bol miktarda bez pamuk yeterli
    kendin için gecelik sabahlık pijama set al Alt pijama 2-3 tane bile olsun ben kendime ped almadım büyük boy bebek bezi aldım zira çok kanama oldu !
    eşim daha sonra hastaneye yüksek belli bol eşofman altları getirdi doğum yaza da gelse üşüyorsun
    Diş fırçası diş macunu kesinlikle olmalı çantanda rahatsız olursun
    eğer 2 ya da 3 gün kalacaksan termosunu da al yanına ve biraz rezene ve süt yapıcı çaylar sakin ve dinlenmiş hissettirecektir ince bir bebek battaniyesi
    ayrıca bazı hastaneler sütün gelmiyorsa mama veriyor ama pompayla da sağma durumun olabilir onu biberonla verme dezenfekte edilmiş birkaç enjektör bulundurabilirsin için rahat eder
    tacın çok güzel ben de deniz yıldızlı almıştım :)
    bu duyguların tarifi yok hele doğduktan sonra evine yayılacak o koku varya o kokuya ağlayacaksın ;)

    YanıtlaSil
  2. göğüs kalkanını mutlaka almalısın,ben kremimi almıştım fakat yinede nemli kaldığı için göğüsler tahriş oluyor,birde mutlaka 1 lt kola şişesinde ayva kompostasu götür yanında gerçi ailen bol bol komposta getiri ama :)
    şimdiden Allah yardımcın olsun

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel ne büyük heycan. Allah sag salim hayırla bebegini kucagına almayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil