14 Mayıs 2013 Salı

İrem'in gebelik günlüğü - 1

Merhaba ben İrem. 11 aylık evliyim :)
Ben bir otelin restoran kısmında şef olarak çalışıyordum işim çok ağırdı her gün bir saatlik otobüs yolculuğundan sonra evime gidebiliyordum.  Birgün otobüsteyken oturuşum dikkatimi çekti hamile gibi oturuyordum. İçten içe güldüm kendime yok canım bir denemede olacak şey mi dedim.Hem daha yeni evliyiz hazır değiliz derken... 
Eşimin doğum gününe iki gün vardı ve ben deli gibi hediye telaşına düşmüştüm. 30 ekim 2012 günü eşime çok güzel bir hediye aldım ve minibüs beklerken eczane dikkatimi çekti girip bir hamilelik testi aldım,daha adet olmam için uzun zaman vardı ama olsun denemekten ne çıkar.
Minibüsle eve giderken hamile bir kadın oturdu yanıma ve kadın karnıyla konuşuyordu,tebessüm ettim ve bende elimi karnımda buldum , kıskanmıştım...
Eve ulaştığımda saat 20.00'ye yaklaşıyordu eşim gelmek üzereydi hemen testi yaptım ve tek çizgi net yanındaki çizgi ise çok silikti. Çubuğu çöpe attım sonuçta hamile değildim :( Birkaç saniye sonra kutunun arkası dikkatimi çekti ''İKİNCİ ÇİZGİ ÇOK AÇIK RENKTE OLSA BİLE GEBELİK VARDIR'' yazıyordu. 
Allah'ım çubuğu hemen çöpten çıkardım evet çok açık renkti,ben onu incelerken eşim geldi. Eve girer girmez aramızda kısa bir konuşma geçti...
Eşim:Hatun ne yemek var?
Ben:Yavrum ! ben herhalde hamileyim...
Eşim:Ne bamyamı ?  nefret ederim  sen anca kendi sevdiğin yemeği yap. 
Ben: Ne bamyası Olcay hamileyim herhalde diyorum sana 
Eşim:Hadi be! şaka yapma kesin mi? derken kahkahalarla güldü :)
Ardından hadi hastaneye gidelim dedim demez olaydım:)  istanbul turu attık 3 hastane dolaştık.En sonunda Çapa'da bir hastanede test yaptırdık 2 saat sonra alın dediler...
Ben gayet rahattım başım dönmüyor,midem bulanmıyor ve adet olmama daha uzun zaman var. 2 saat geçti ve sonuç yazıcıdan çıkar çıkmaz eşim eee diye çocuğa sert sert baktı çocukta sonuç POZİTİF dedi.
Ne nasıl yanı derken,ne kadarlık dedim ve yanındaki doktor 1 aylık muhtemelen dedi. Dışarı çıktığımızda eşime sarılıp hüngür hüngür ağladım.
Çünkü artık bende bir ANNE adayı'idim...

Bu haftalık bu kadar sonraki hafta 32.haftadan itibaren devam edeceğim yazmaya :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder