22 Mayıs 2013 Çarşamba

Neslihan K. Gebelik Günlüğü -3


Yeniden merhaba telefonumdaki arıza nedeniyle yazımı geç yazıp ulaştırdım İnci'ye...

Büyük bir sabırsızlıkla doktorumuza aylık randevumuza gittik. Büyük sabırsızlıkla diyorum çünkü ikili test için kan vermiştik ve sonucunu merak ediyorduk tabi bebeğimizle de tek buluşmamız ultrason ekranı olduğu için onu çok çok özlemiştik :) Bebeğimizde bizi özlemiş ki bu kez bizi küçük bir insan siluetine bürünmüş halde bizi karşıladı.... Tabi annesi çok ağladı babasının gözleri doldu... Nasıl güzel bir nimetti ne muhteşem bir şeydi o Aman Yarabbim... 

İkili test için kan aldıktan 1 hafta - 10 gün sonra sonuç çıkar diyorlar oysa sonuç 2-3 günde çıkıyor onca gün bizi boşuna bekletiyorlar bizde stresten meraktan dört dönüyoruz :( 

Neyse ki test sonuçları da iyi çıktı şükür ama cinsiyetimizi göstermeyecek kadar da utangaç olduğumuzu öğrendik :)

Bana gelince hamileliğin başından beri kokusuna tahammül edemediğim süte abone oldum diyebilirim. Her gün mutlaka süt çilek ceviz muz yiyorum bebeğin zeka ve gelişimi için , bide günde 1 adet maden suyu içiyorum doktorum sodada bebeğime gerekecek tüm mineraller var dedi azıcık şişiriyor beni ama olsun kuzuma kan can olsun yeter ....

Benim gibi süt sevmeyen varsa soğuk sütün içine azıcık tarçın serpince salep gibi oluyor zor olsa da içiliyor...

İlk gebelikte yaşadığımız doktor ikileminden sonra ikili test sonuçlarımızı alarak başka şehirdeki bir doktora daha gittik ve bebeğim anneler gününden bir gün önce ultrason muayenesinde yüzünü ekrana dayadı elini yanağına koydu el salladı anneye :) İlk anneler günüm ve bebeğim annesini unutmadı...



Eşe baskı oldu tabi bana bebeğim adına bir şeyler almalısın diye aldı da :) Eşim bu duruma şimdiden alışmaya başladı ;)

Mide bulantılarım gitti diye sevinirken yerine baş ağrılarım gelerek sevincim kursağımda kaldı. 

İnci ile konuşurken geçen hafta iki kez burun kanaması yaşadığımı ikincisini gribe bağladım ama ikinci kanamanın durması neredeyse 1 saati bulduğu için çok korktum ve doktordan 2 günlük rapor aldım ki gözden düşen eleman olma pahasına :(
Bir arkadaşın önerisiyle steteskop aldık kalp atışlarını duymak için bebeğimin. Duydun mu derseniz harıl horul seslerden başka bir şey duyamadım:)

Bu haftalık benden bu kadar haftaya tansiyon ile ilgili ne oldu ne dediler paylaşacağım şimdilik hoşça kalın görüşmek üzere....

1 yorum:

  1. Maşallah sana ve bebeğine. İnşallah herşey yolunda gider. Ben de şuanda 7+3 güblük hamileyim. ikili testi ne zaman yaptırdın merak ettim. birde özeldemi yaptırdırn devlettemi. ne kadar ücret ödedin onu da merak ettim ;) cok soru sordm hakkını helal et :) sana ve bebegine saglıklı günler dilerim

    YanıtlaSil