9 Mayıs 2013 Perşembe

Diyet Günlüğü - 4

                                              Yupiiiii:)
1 ay 9 günde 9'u yağ olmak üzere 10 kilo verdim. 
Başta azmim için kendimi sonra en büyük destekçim eşimi sayfadaki canım üyelerimi ve canım diyetisyenim Bengisu'yu kutluyorum :)
Bu hafta bahar temizliği bütün haftamı aldı sayılır. Yemek saatlerine özen gösterim ama bazı ara öğünler kaçtı gitti :( Üstüne bide aşırı bir iştah gördüm kendimde neyse ki bunun nedenini 3 gün sonra anladım regl oldum.
Oydu buydu derken bir haftayı devirmenin mutluluğuyla dün kızımı kapıp diyetisyen yollarına düştüm tartıya çıkarken çok korkmuştum ama o da ne 1700 gr eksilmişim üstelik yağğğğ :)
Sonuçtan gayet memnun olan diyetsyenim beni kutlayarak listeye devam giden kilolara elveda dedi ..
Bu arada bebek fikrimi açtım ve yıl sonuna kadar bekle dedi zaten amacım oydu yaz sonu bebeği istiyorum çünkü zaten ilk 3 ay evden dışarı çıkamıyorsun sonraki aylarda da uyku düzeni beslenme düzeni derken yalnız zor oluyor kışın eşim evde daha çok zaman geçireceği için kışın bana yardımcı olur umuduyla ağustos - eylül bebesi istiyorum:)  tabi Allah'ın bilir orasını da amacım Beril Naz'ı 3 yaşına getirip ikinciyi doğurmak ardından da Beril Naz'ı 3-4 ay içinde kreşe verip evde tek çocukla kalmak tabi şimdilik bunlar hep hayal hep hayal :)
Haftaya görüşmek üzere sağlıkla kalın ...




4 yorum:

  1. Canımmmmm umarım herşey istediğin gibi olur.bak kilo vermeyle başladın hedeflerini gerçekleştirmeye.azmine hayranım.incimmmmm

    YanıtlaSil
  2. Seni yürekten, candan, içten, herşey ile kutluyorum. Acilen sırlarını öğrenmek istiyorum. :)))
    Ben alt tarafı 10 kilo vermek için blog bile açtım, becerebildiğimce..
    http://bikiniprojesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Sayın Bikini Projesi :)
    Yazdıklarım dışında yaptıgım eksta bırsey yok :)
    FB sayfasından da takıp edebılrısın senın blogu da sevdım ben:)
    https://www.facebook.com/pages/Anne-K%C4%B1z%C4%B1n-Renkli-D%C3%BCnyas%C4%B1-ve-Mutfa%C4%9F%C4%B1/427670393985701?ref=tn_tnmn

    YanıtlaSil