12 Mayıs 2013 Pazar

Neslihan K. Gebelik Günlüğü -1


Merhaba....
Ben Neslihan 26 yaşındayım.Bankacıyım.
Temmuzda 2 yıllık evli olacağım.
Sizlere 14. haftadan başlayarak gebelik günlüğü yazacağım.
Düzenli olan regl dönemim günlerdir gecikmişti bir an süpheye düşüp gece 4 'te uyandım ve sabaha dek düşündüm uyuyamadım. Sabah işe giderken ilk iş olarak test aldım ve çift çizgi...Anlamını bile bilmiyordum prospektüsünü okudum ve anladım ki sürpriz misafirimiz varmış.  Eşime söyledim doktora gittik ilk heyecan ya 2 günde tüm tanıdıklara söyledik.

Hamilelik haberini öğrendiğimizin 3. günü ara ara kanamalarım oldu ve doktorum o insanı kendinden geçiren ilaçtan verdi ve sadece YAT dedi.

Çalıştığım kurumda rapor alma lüksü yoktur ve durmadan çalışmak zorunda kaldım ve kanamam da devam etti tedirgin günler başlamıştı bulunduğumuz ilde gitmediğim doktor kalmadı malesef :( 

Birkaç gün sonra kendimi iyi hissetmeye başladım ve doktora gidip kalp atışlarını duymayı beklerken isimsiz kahramanımız bize sesini duyurmadan veda etmişti doktorun dediğine göre 1-2 gün bekleyelim olamadı 2. günün sonunda aç karnına gel de küretaj yapalım. Nasıl yani ya atarsa kalbi ya ses verirse bize belki 2-3 gün sonra ses verecekti kuzum...



Doktordan çıkıp başka bir şehirdeki doktora gittik evet bebeğim 9 haftalıkmış ve 6. haftadan beri de gelişimi yokmuş. Bende kalbi ya geç atarsa canına mı kıyacağım diye kendimi hırpalarken olması gereken şeye boyun eğdim ve bebeğime isimsiz kahramanımıza veda ettik.

Haftaya görüşmek üzere...

1 yorum: