19 Mayıs 2013 Pazar

Neslihan Sungur'un Gebelik Günlüğü-2

Herkese merhaba.
Bu hafta neler yaşadım bilemezsiniz. 
Aslında bugün size Yaren'imin doğum hikayesini anlatmak istiyorum ama bi yandan da şu anda varlığını bildiğim ama yaşama belirtilerini hissedemediğim minik fasulyem hakkında da anlatacaklarım var.
Yarenimle başlayım. İlk göz ağrım, gülen yüzüm.Aşkımın simgesi Yar'imin Yaren'i...Ona hamile olduğumu öğrendiğimde bir aylıktı.Önce dış gebelik dendi, sonra yok dendi falan derken var olduğunı hissettim.Güzel, nazlı, herkesin etrafımda dört döndüğü bi gebelik geçirdim.

Sıra doğuma geldiğinde 27 Ekim denilen doğum tarihi yerine bebeğim aşkımızın başladığı gün 19 Ekim de aramıza katılmak istemesiyle bize sürpriz yaptı.
Doğumum çok rahat geçti. Suni sancıyla 7 saat sonra ona kavuştum ama solunum problemi yüzünden daha dokunamadan küveze aldılar ve 5 gün boyunca ona hasret kaldım.
Eve geldiği gün bizde yeniden doğmuş kadar olduk.Çok şükür hiç bi sağlık sorunu yaşamadan bu zamana kadar geldik.
Şuan 18. ayını bitirdi Meleğim.



Gelelim minik fasulyeme tamamen sürpriz oldu bize.Her türlü tedbirimizi almış olmamıza rağmen Rabbimizin bize verdiği en güzel hediye oldu hemde tam anneler gününde. İlk muayenede herşey normal görünsede, ikinci muayenede kalp atışlarının olmadığını öğrendik. Doktorumuz belki bir ihtimal küçük olduğu için görememişizdir dese de içim rahat değil işte. Ama o var içimde. Ve ben onun yaşadığını düşünerek hareket ediyorum.Planlanmamış bir gebelik olsa da onu kaybetmek bende büyük çöküntüye neden olacak.Bunu yaşamak istemiyorum. Siz bunları okurken ben muayenede olmuş olucam. Lütfen dualarınızı esirgemeyin. Rabbim herşeyin hayırlısını versin. Destekleriniz için çok teşekkür ederim. İyiki varsınız.
Allah yavrularımızı her türlü kötülüklerden korusun ve bize onların acısını yaşatmasın... AMİN...

1 yorum:

  1. Dualarımız yerine ulaşmış olmalı ki minik fasulye annesini bırakıp gitmedi.yavrunu kucağına aldığın günü de hep birlikte kutlayacağız inşallah

    YanıtlaSil